ADRIA

ostale mogućnosti

Najam opreme za goste, domaćinstvo, praćenje potrošnje energije, integracija s drugim sustavima, mobilno upravljanje sobom

Najam opreme za goste – Towel services

Omogućava da gosti svih uključenih hotela mogu na karticu unajmiti neku stvar od hotela (ručnik, ležaljku…). Sustav radi paralelno s hotelskim programima pametnih soba, a može biti upravljan od strane hotela ili smješten na ADRIA cloudu. 
Najam se vrši preko mobilne aplikacije na izdvojenim punktovima.

Adria-electronic--Pametna-hotelska-soba-ADRIA-hotel-Riva-Hvar

Praćenje potrošnje energije

Tvrtka Adria Electronic razvila je sustav za prikaz potrošnje gosta za vrijeme njegova boravka u objektu, čime se skreće pozornost na štednju energije i pomaže u podizanju ekološke svijesti, a sve s krajnjim ciljem stvaranja ekološki prihvaljivog okruženja.
Cilj je takvog sustava uzeti u obzir sve elemente koji mogu utjecati na utrošak resursa (voda, električna energija) i u realnom vremenu računati prosječnu potrošnju.
Praćenje potrošnje energije za vrijeme rada objekta nužno je za dobivanje međunarodnog certifikata za ‘zelenu’ ili održivu gradnju kao DGNB (Deutsche Gesellschaft fur Nachhaltiges Bauen).

Domaćinstvo

ADRIA pametna soba omogućava sobaricama i nadzornicama pregled i izmjenu statusa soba. Statusi se u realnom vremenu ažuriraju na središnjem recepcijskom računalu i/ili na mobilnim uređajima osoblja.  Svaka promjena šalje se i PMS-u.

Statusi, kao što su Poziv sobarici (MUR), Ne smetaj (DND) i stanje minibara također se u realnom vremenu mogu pregledati na mobilnoj aplikaciji.

Statistika o učinkovitosti sobarica automatski se kreira na osnovu boravka sobarice u sobi.

Adria electronic - Linija staklo - Upravljanje rasvjetom
Adria-Electronic-ostale-mogućnosti

Integracija s drugim sustavima

PMS + POS identifikacija
HVAC
BMS
CRM
Parking sustavi
Interfoni
Sustav za prepoznavanje tablica
Kiosk za automatski check-in
Alarmne centrale protuprovalnih sustava
Sustavi za praćenje vršne energije

Mobilno upravljanje sobom

Za potrebe upravljanja hotelskom sobom putem mobitela, razvijena je vlastita aplikacija koja je dostupna za Android i iOS korisnike. Aplikacija je važeća za vrijeme trajanja boravka gosta, aktivira se jednostavnim skeniranjem QR koda dobivenog na recepciji prilikom check-ina ili ručnim unosom koda dobivenog e-mailom.
U aplikaciji su gostu dostupne sve funkcije sobe, i to:
– upravljanje klimatizacijom
– upravljanje rasvjetom
– upravljanje roletama/zavjesama/venecijanerima
– specijalne funkcije (Ne smetaj, Poziv sobarici).

Zahvaljujemo na interesu

Naše stručno osoblje stoji Vam na raspolaganju za sve dodatne informacije. Molimo ostavite potrebne podatke kako bismo Vas kontaktirali.